Danser Med Drengene
lørdag den 8. juni 2013
Dag 8
Dag 8 - Hvad du laver når du er alene
Når jeg er alene hører og synger jeg, med meget skinger stemme, tit diverse 80'er hits. Ellers ser jeg fjernsyn, helst Geordie Shore hvis det er på. Egentlig laver jeg ikke så meget.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar