Disse sandaler
Købte dem efter at have udtalt 20 minutter før om min ellers ret nye men billige sandaler, at det var de bedste 100 kroner jeg havde givet ud i lang tid, hvor efter dette skete:
De holde sig fint i de 3 uger de boede her...
Men de nye er også super flotte og egentlig ret komfortable at gå i!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar