Danser Med Drengene
onsdag den 5. juni 2013
Dag 5
Dag 5 - mit seneste måltid
Jeg nåede ikke at få taget et billede. Har været til fætter kusine fest, det meste af dagen, så vi fik lækkert mad! Mit sidste måltid må være desserten hvor vi fik lækker is!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar