mandag den 3. juni 2013

Dag 3

Dag 3 - Noget eller nogen jeg savner

uh jeg savner mange ting! men min efterskole og min 10 klasse savner jeg specielt meget!

















Det er næsten 2 år siden jeg stoppede på vge! Det virker så lang tid siden, og wow jeg synes jeg har flyttet mig meget mentalt!

10 klasse gik mest ud på at rejse med nogen hammer søde mennesker. Det gjorde året til noget mega specielt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar